بازسازی کامل 6 روستای زلزله زده از سوی سپاه کردستان

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در هفته آینده و بعد از پایان کامل کار امدادرسانی و استقرار زلزله زدگان در مناطق پیش بینی شده، کار بازسازی روستاها آغاز می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سپاه بیت المقدس کردستان با تعداد زیادی خودرو سبک و سنگین در منطقه حضور دارد که در کار آوار برداری مشغول به فعالیت هستند و برنامه ریزی شده است که ضمن استقرار این گردان در منطقه، تجهیزات و نیروی انسانی بیشتری نیز تامین شده و کار بازساری این شش روستا در کوتاهترین زمان ممکن صورت گیرد.

وی ادامه داد:: البته در کنار این مهم، قرار است که مدیریت بحران هر استان نیز تعهدی در خصوص کمک به افراد زلزله زده را اجرایی کند که در این راستا سپاه بیت المقدس به استانداری اعلام کرده است که به هر میزانی که نیاز باشد ما در این بخش نیز آماده همکاری و مشارکت هستیم.

وی ضمن تقدیر از کمک های مردمی جمع آوری شده در سراسر کشور به ویژه استان کردستان برای افراد زلزله زده در کرمانشاه، عنوان کرد: خوشبختانه مشارکت و همراهی مردم در راستای کمک به زلزله زدگان در کرمانشاه اقدامی تاریخی و ماندگار بود و به همین دلیل باید به صورت ویژه از اقشار مختلف مردم تقدیر و تجلیل شود.

انتهای پیام/ز

مشارکت و همراهی مردم درکمک به زلزله زدگان  اقدامی تاریخی بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
خدا قوت درود بر سپاه
آخرین اخبار