اسامی فیلم‌های راه یافته به جشنواره منطقه‌ای فیلم «کَل»

آثار راه یافته به سیزدهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم «کَل» گراش اعلام شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیزدهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کل در شهرستان گراش با حضور هنرمندان ۸ استان و در ۳ قالب داستانی، مستند و تجربه‌گرا ۱۵ تا ۱۷ آذرماه برگزار می‌شود.

۲۰۰ فیلمساز با ۲۹۱ اثر از استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان در این جشنواره شرکت کردند که در نهایت پس از گزینش هیئت داوران ۲۰ اثر در بخش داستانی، ۶ اثر در بخش تجربه‌گرا و ۱۲ اثر در بخش مستند برای اکران در جشنواره اعلام شد.

بر این اساس ۲۰ اثر در بخش داستانی شامل «صبح رو سیاه» از استان بوشهر، گودال از شیراز، اپیدمی از شیراز، او دشمن بود از گراش، اهل ماتم از شیراز، آریو والیبال از رفسنجان، آغاز یک پایان از اهواز، آن روز که آسمان را نامی نبود از شیراز، آن سوی جاده از چهارمحال و بختیاری، باگ ازگراش و جوجه پر از چهارمحال و بختیاری است.

خاکسترنشین از شیراز، دارک از کرمان، در گذشته از شیراز، دوستک از نورآباد ممسنی، سایه‌ها از خوزستان، سه منها یک مساوی چهار از گراش، قفس از شیراز، مردی که هرگز نبود ازکرمان و معرفی همسنگر از خوزستان دیگر آثار بخش داستانی است.

۶ اثر نیز در بخش تجربه‌گرا از جمله آناباس از فسا، یک آن از شیراز، چهار دقیقه سکوت از خوزستان، سوت از خوزستان، نگاتیو-پازیتیو از شیراز، هیچ کس تو رو به خاطر نمی‌آورد از شیراز به جشنواره راه یافتند.

۱۲ اثر در بخش مستند شامل حیاتی از بوشهر، کهنمویی ساعت ۷۲۰ از بوشهر، پل سیاه از خوزستان، اسلام آباد از قیروکارزین، بازگشت از لامرد، بایداق از شیراز، تشریفات خصوصی از نورآباد ممسنی، شکوه زاگرس از شیراز، آثار عجم از کرمان، عروس بلوط از کهگیلویه و بویراحمد، آذینی از هرمزگان و آئین باران از بندرعباس است.
انتهای پیام/ر

حضور فیلمسازان ۸ استان در جشنواره کل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار