معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان ؛

حضور 100 سرمایه‌گذار خارجی در نشست سرمایه‌گذاری ایران

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: ۱۰۰سرمایه گذار برای نشست فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران معرفی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد همتیان معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در نشست خبری و توجیهی معرفی فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری ایران در محل مرکز خدمات سرمایه گذاری استان سمنان، با بیان اینکه ۱۰۰ سرمایه گذار خارجی در نشست سرمایه گذاری ایران حضور خواهند داشت، گفت : علاوه بر این تعداد ۳۰۰ سرمایه پذیر داخلی برای نشست فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری ایران معرفی شده اند که در روزهای نخستین آذرماه در تهران در این نشست، با محوریت استان سمنان حضور خواهند یافت.


وی با بیان اینکه این هشتمین نشست سرمایه گذاری استان سمنان و بزرگترین آنها خواهد بود، افزود : در این همایش مهمان هایی از ده ها کشور خارجی حضور خواهند داشت که نام معاون اول رئیس جمهور نیز در بین سخنرانان، دیده می شود.


معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان درباره نشست هفته آتی سرمایه گذاری ایران با محوریت استان سمنان، اظهار داشت : توسعه مناطق آزاد، توسعه صادرات غیر نفتی، انتقال تکنولوژی و تامین منابع داخلی و خارجی برای پروژه ها از اهداف برگزاری نشست است.


همتیان تصریح کرد : تشکیل ستاد اجرایی نشست در مرکز خدمات سرمایه گذاری سمنان نشان از عزم جزم استان برای بهره مندی از فرصت گران‌بهای این نشست است.


وی بیان کرد: سطح این نشست حتی از محدوده ملی هم فراتر رفته است و امیدواریم با برگزاری این نشست بتوانیم در تحقق شعار سال تلاش کنیم.


انتهای پیام / ذ


معاون اول رئیس جمهور سخنران نشست سرمایه‌گذاری ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار