توزیع بیش از 31 هزار شناسنامه املاک در حوزه شهرداری

مدیر اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج گفت: پس از پایان اجرای طرح ممیزی املاک در حوزه شهرداری منطقه دو و با هدف اطلاع رسانی به ساکنان این منطقه بیش از 31هزار شناسنامه املاک توزیع شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فواد احمدی گفت:طبق قوانین نوسازی و عمران شهری شهرداری ها باید هر پنج سال یک بار اجرای طرح ممیزی املاک و معابر را با هدف تفکیک و طبقه بندی اطلاعات املاک در سطح شهرها اجرا کنند.

وی افزود:اجرای طرح ممیزی املاک سطح شهر سنندج در سال 92آغاز شد و در مرحله نخست اجرای این طرح عملیات برداشت اطلاعات املاک منطقه دو ناحیه منفصل شهری نایسر و ننله اجرا شد.

مدیراداره ممیزی املاک شهرداری سنندج با اشاره به اینکه اولین ممیزی املاک در سال 72 در سطح  شهرداری منطقه دو انجام شد بیان کرد: به استناد ماده 2 قانون نوسازی و عمران شهری نسبت به تجدید طرح ممیزی حوزه شهرداری منطقه دو این طرح در دی ماه سال 93 آغاز و در خرداد ماه سال جاری اجرای این طرح در این منطقه خاتمه یافت.

وی گفت: 20 کارشناس ممیزی اطلاعات 23 هزار و 437 پلاک  را در قالب 31 هزار و 374 پرونده برداشت کرد.

مدیر اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج گفت: برای اجرای طرح ممیزی املاک در سطح حوزه شهرداری منطقه دو  پس از اطلاع رسانی به شهروندان؛ کارشناسان اقدام به تهیه نقشه منطقه و تفکیک آن به 14 حوزه نموده  و این حوزه ها نیز براساس قواعد اصول فنی به بلوکهای شهری تقسیم بندی شد و با ارائه نقشه به کارشناسان ممیزی تحویل داده شد.

 انتهای پیام/م

طرح ممیزی املاک سطح شهر سنندج اجراشد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.