رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ؛

معلمان از سراسر کشور داوطلب حضور برای تدریس در مناطق زلزله هستند

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برای بازگشایی مدارس منتظر تصمیم مسئولین ارشد استان هستیم.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین پارساپور رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه مدارس مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تا اطلاع ثانوی تعطیل است  گفت: این آمادگی وجود دارد که مدارس از روز دوشنبه (29 آبان) بازگشایی شوند، اما این اتفاق منوط به آرام شدن جو روانی در مناطق زلزله زده است.

وی با اشاره به تجریه برپایی کلاس درس در چادر در مناطق کوچ‌رو استان، گفت: اگر مسئولین استان دستور بدهند، کلاس های درس سریعا حتی در زیر چادرها برپا خواهند شد.

پارسا پور با بیان اینکه برای بازگشایی مدارس به صورت چند شیفته با بهره‌گیری از مدارس سالم و یا برپایی کلاس های درس در چادر و کانکس برنامه‌ریزی شده، عنوان کرد: با آرام شدن فضای روانی مناطق زلزله زده حتی یک دانش آموز نیز بدون معلم نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه معلمینی از سراسر کشور متقاضی حضور در مناطق زلزله زده برای کمک در امر تعلیم و تربیت شده‌اند، گفت: خوشبختانه هیچ کمبود معلمی نداریم و نیازی به حضور معلمینی از دیگر استان‌ها نیست.

انتهای پیام/ز

آماده بازگشایی مدارس مناطق زلزله‌زده استان هستیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.