در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مجموعه «نون جوونی» با تغییرات جدید می‌آید

سید حامد حسینی از اعمال تغییرات و طراحی‌های جدید در مجموعه «نون جوونی» خبر داد.

سید حامد حسینی تهیه کننده و کارگردان تلویزیون و سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت مجموعه «نون جوونی» به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: حدود بیست قسمت از این برنامه قبل از ماه محرم پخش شد و برای سری جدید یک سری طراحی و تغییرات را اعمال خواهیم کرد که این تغییرات در جهت ارتباط بیشتر با مخاطب و بالا بردن جذابیت‌های آن است.

وی افزود: هدف ما این است که در موضوع‌های انتخابی در آیتم‌های کارشناسی، نمایشی، مستند و کمیک بصورت عالمانه تر، جذاب تر و رسانه‌ای‌تر برای ارائه به مخاطب پیش برویم بدین علت یک سری ترکیب بندی ها تغییر خواهد کرد.

مجموعه‌ای ترکیبی اجتماعی «نون جوونی» برای گروه اجتماعی شبکه سه سیما ساخته می‌شود و هر برنامه یک موضوع مشخص دارد و حول محور جوانان و اوایل روزگار جوانی خواهد بود.

این برنامه توصیه‌ای نیست؛ بلکه رفاقتی و دوستانه به جوان‌ها می‌پردازد و نگاه بالا به پایین ندارد و هم سطح این قشر مهم از جامعه است.

این مجموعه شاد است اما کمدی نیست و برای آیتم مستند آن ایرانگردی کاملی صورت می‌گیرد و قومیت‌های مختلفی را نشان می‌دهد که جوان‌ها در راس آن قرار دارند.

تهیه‌کنندگی و کارگردانی این اثر بر عهده سیدحامد حسینی است و یک تیم نویسندگی، کار تحقیق، پژوهش و نگارش آن را در دست دارد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار