حسینی صدر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

تشکیل هلدینگ‌های تجاری، تنها راه نجات تولیدکننده‌های کوچک

کارشناس تجارت گفت: تجمیع تولیدکننده های کوچک در قالب هلدینگ های بزرگ صاحب برند، موجب اشتغالزایی و افزایش صادرات خواهد شد.

تشکیل هلدینگ‌های تجاری، تنها راه نجات تولید کننده‌های خرد کشور استموید حسینی صدر کارشناس تجارت در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کردبرای کسب موفقیت در تولید و رونق بازار کشور، نیازمند توجه به بازارهای بین المللی هستیم و این اتفاقی است که در تمام کشورهای پیشرفته دنیا افتاده است.

وی در ادامه افزود: در صورتیکه بتوانیم در کشور هلدینگ های بزرگ تشکیل داده که صاحب برند مشخص و قوی باشند، شرکت‌ها و تولیدکننده‌های کوچک می توانند قدرت گرفته و در بازار رقابت داخلی و خارجی با پشتوانه کافی وارد شوند.

حسینی صدر اضافه کرد: برندسازی می تواند در عین جلوگیری از زمین خوردن تولیدکننده های کوچک، موجب اطمینان و اعتماد بیشتر مردم برای خرید کالای مورد نیازشان شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن دوره نهم مجلس تصریح کرد: تجمیع تولیدکننده های کوچک در قالب هلدینگ های بزرگ صاحب برند؛ نه تنها به تولید ملی کمک می‌کند، بلکه موجب اشتغالزایی و افزایش صادرات نیز خواهد شد.

وی با با بیان اینکه توجه به تشکیل این هلدینگ ها در کشور ما مغفول مانده است،گفت: دربرخی از کشورهای دنیا این هلدینگ ها و شرکت های بزرگ با دو نام تجاری، یکی برای فعالیت و فروش داخلی و دیگری برای جذب مشتری در خارج فعالیت می‌کنند.

حسینی صدر در پایان تاکید کرد: با توجه بیشتر مسئولان و برنامه ریزان کشور به مبحث تجمیع تولیدکننده ها، شاهد رونق تولید ملی در آینده نزدیک باشیم.

انتهای پیام/

تاثیر تشکیل هلدینگ های تجاری بر رونق تولید و صادرات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار