مدیرکل ارزیابی و بازسازی بنیاد مسکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

پرداخت نقدی ۵ میلیون تومانی برای اسکان موقت زلزله زدگان

جودی گفت: مبلغ ۵ میلیون تومان برای تمامی زلزله زدگان در نظر گرفته شده تا به هر شیوه که می‌خواهند برای خود اسکان موقت تهیه کنند.

پرداخت نقدی ۵ میلیون تومانی برای اسکان موقت زلزله زدگانمجید جودی مدیرکل ارزیابی و بازسازی بنیاد مسکن در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه شیوه اسکان موقت واحد‌های زلزله زده در این حادثه متفاوت است، اظهار کرد: در گذشته شیوه اسکان موقت به شکل کانکس بود، اما در این حادثه با پرداخت نقدی، سعی شده به آسیب دیدگان کمک رسانی شود.

وی با بیان اینکه برای اسکان موقت، ۵ میلیون تومان کمک نقدی در نظر گرفته شده است، گفت: آسیب دیدگان می‌توانند با این ۵ میلیون تومان، واحدی را برای اجاره، تهیه یا در خانه اقوام برای مدت کوتاهی ساکن شده و از این مبلغ برای معیشت خود استفاده کنند.

جودی در ادامه افزود: برخی از متقاضیان نیز می‌توانند از بازیافت مصالح ساختمانی، بصورت کوتاه مدت، اتاقکی برای خود بسازند.

مدیرکل ارزیابی و بازسازی بنیاد مسکن، تصریح کرد: پرداخت نقدی به زلزله زدگان، شیوه مناسبی است که می تواند حق انتخاب برای متقاضیان را فراهم کند.

جودی در پایان گفت: به این منظور  بنیاد مسکن تفاهم نامه‌ای برای اسکان موقت زلزله زدگان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء منعقد کرده است.

انتهای پیام/

شیوه متفاوت اسکان موقت برای زلزله زدگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار