رئيس اتحاديه گوشت قرمز استان اصفهان خبر داد:

آمادگی قصابان اصفهانی برای كمك‌ به مردم زلزله‌زده كرمانشاه

رئيس اتحاديه گوشت قرمز استان اصفهان گفت:قصاب‌های اصفهان و فعالان این صنف به صورت داوطلبانه پیگیر یاری‌رساندن به مردم آسیب‌دیده هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا انصاری  با ابراز تأثر از حادثه اخیر زلزله کرمانشاه اظهار کرد: یاری‌رساندن به هم نوع را در هر شرایطی از مهم‌ترین وظایف خود می‌دانیم و با توجه به دل‌خراش بودن حادثه زلزله کرمانشاه همه مردم برای کمک‌رسانی بسیج شده‌اند.

وی افزود: صنف گوشت قرمز اصفهان نیز در این راه با همه مردم ایران همگام شده است و در همان دقایق ابتدایی بعد از وقوع حادثه با اطلاع‌رسانی که به عمل آمد، فعالان صنف گوشت قرمز را با خبر کرده و کمک‌های نقدی از سوی این صنف جمع‌آوری شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز استان اصفهان بیان کرد: کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده را از طریق سازمان هلال‌احمر به کرمانشاه رساندیم و در مرحله بعد به بررسی نیازهای مورد نیاز مردم زلزله‌زده پرداختیم.

انصاری خاطر نشان کرد: در بررسی‌هایی که در رابطه با اقلام مورد نیاز مردم حادثه‌دیده کرمانشاه به عمل آمد،  کمبود مواد خوراکی، آب معدنی، چادر، زیرانداز و وسایل گرمایشی در مرحله اول احساس شد که صنف گوشت قرمز نیز با هماهنگی یکی از کارخانه‌های آب معدنی، یک ماشین آب معدنی از طریق هلال‌احمر برای مردم زلزله‌زده ارسال کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز استان اصفهان در پایان گفت: در حال حاضر با هماهنگی اصناف و فعالان صنف گوشت قرمز، در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی بوده و قصاب‌های اصفهان و فعالان این صنف به صورت داوطلبانه پیگیر یاری‌رساندن به مردم آسیب‌دیده هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار