جانشین فرمانده سپاه بوشهر:

۷۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ۷۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود.

۷۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حمید خرمدل صبح شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: امسال درحالی سی‌وهشتمین سالگرد تشکیل بسیج را گرامی می‌داریم که روحیه بسیجی در تمامی کشور‌های اسلامی ریشه دوانده است.امسال هفته بسیج با شعار «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» برگزار می‌شود و برنامه‌ها بر این اساس و مردم محور برگزار می‌شود. از جمله ویژگی‌های بسیج می‌توان به حافظان معنویت، حمایت و برقراری امنیت، فداکاری و ایستادگی در برابر استکبار اشاره کرد.

وی یکی از طرح‌های جدید بسیج در استان را گشت بسیج در محلات عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه‌های محوری امسال، گشت بسیج محله در تمامی محلات استان است که از پنج آذر آغاز می‌شود و همیشگی خواهد بود. خنثی‌سازی توطئه‌ها در بخش‌های مختلف از جمله نقش‌آفرینی‌های بسیج است که تا کنون موفق بوده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه دو هزار و ۲۰۰ رده در سطح بسیج در استان بوشهر وجود دارد تصریح کرد: در هفته بسیج پنج هزار برنامه با ۷۰۰ عنوان تدوین شده است و ۱۱ برنامه شاخص و محوری در مرکز استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل بروز زلزله غرب کشور بسیج سازندگی برای بازسازی در مناطق حضور پیدا کرده‌اند، بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده، بازسازی هر منطقه زلزله زده به یک استان داده شده است و اکنون سردار رزمجو به همین دلیل در مناطق حضور پیدا کرده است.

انتهای پیام /پ

برگزاری ۷۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.