لاله های سرخ پذیرای 155 اثر هنری از سراسر کشور

دبیر بیست‌وسومین جشنواره ملی تئاتر «لاله‌های سرخ» گفت : ۱۵۵اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر «لاله‌های سرخ» اندیمشک ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  علی بازگیر، دبیر بیست‌وسومین جشنواره ملی تئاتر «لاله‌های سرخ» بیان کرد: ۱۵۵ اثر نمایشی در 2 بخش تئاتر صحنه‌ای و تئاتر خیابانی از ۲۴ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است .


وی افزود: بیست‌وسومین جشنواره ملی «لاله‌های سرخ» اندیمشک با موضوع ترویج فرهنگ و معارف دینی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و بخش ویژه با اولویت گرامیداشت حماسه مقاومت مردم اندیمشک در بمباران ۴ آذر سال ۱۳۶۵ با استقبال بسیار خوبی از سوی هنرمندان ۲۴ استان کشور روبه‌رو شده است و از ۶ تا ۱۰ آذرماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک عنوان کرد: از مجموع آثار رسیده یکصد و ده اثر در بخش صحنه‌ای و تعداد ۴۵ اثر در بخش خیابانی است.

وی در پایان گفت: با موافقت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اثر برگزیده بخش خیابانی جشنواره تئاتر «لاله‌های سرخ» به جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی خواهد شد.


انتهای پیام/و


استقبال هنرمندان سراسر کشور از جشنواره ملی لاله های سرخ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.