لزوم شناسایی افراد و محل های عرضه سم قاچاق

رئیس تعزیرات حکومتی دزفول بر ضرورت نظارت و برخورد با عاملان عرضه سم، کود و بذر قاچاق در این شهرستان تاکید داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  موسی منصوری، رئیس تعزیرات حکومتی دزفول گفت: تاکنون با واحدهایی که بذر تقلبی و غیر استاندارد در بازار عرضه کرده بودند برخورد شده است و یک نفر متخلف در مرحله اجرای حکم قرار گرفته اما در خصوص نظارت و برخورد با عاملان سم قاچاق در این شهرستان تاکنون اقدامی نشده است.

وی افزود: نظارت و برخورد نکردن در این حوزه باعث رشد قارچ گونه واحدهای صنفی شده است که بدون پروانه کسب فعالیت می کنند.

منصوری تصریح کرد: طبق قانون وزارت جهاد کشاورزی باید پرونده های مربوط به بذر و سم قاچاق به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شوند تا با آن ها برخورد شود ولی تاکنون هیچ پرونده ای از سوی جهاد کشاورزی دزفول به این اداره ارسال نشده است.

رئیس تعزیرات حکومتی دزفول ادامه داد: برخی افراد متقلب با تعویض بسته بندی، بذر بی کیفیت را با بسته بندی جدید به کشاورزان می فروشند که باید این افراد شناسایی و با آن ها برخورد قانونی شود.

منصوری عنوان کرد: باید به صورت دوره ای از واحدهای صنفی بازرسی شود تا در صورت وجود سم، بذر و کود قاچاق با عوامل آن به شدت برخورد شود زیرا بذرهای غیر استاندارد در سطح بازار کشاورزان را با مشکل مواجه کرده است ضمن اینکه موجب از بین رفتن منابع انسانی، حیوانی و گیاهان می شود.

وی همچنین به شهروندان تاکید داشت: هرگونه مورد مشکوک را در کمترین زمان ممکن به پلیس گزارش دهند تا مانع سرقت و نا امنی در منطقه شوند.

انتهای پیام/م

ضرورت برخورد با عاملان عرضه سم و بذر قاچاق در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.