اطلاعیه سازمان سنجش در مورد کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ۹۶

سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۹۶ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه سازمان سنجش در مورد کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ۹۶به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور درباره‌ تاريخ پرينت كارت، محل رفع نقص كارت و زمان‌ برگزاری آزمون پذيرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت كانون های وكلای دادگستری سال 96 اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با‌ آرزوی‌ توفیق‌ برای‌ داوطلبان آزمون‌ ‌کارآموزی وکالت سال 1396، بدین‌ وسیله‌ به‌ اطلاع‌ می‌رساند آزمون در صبح روز جمعه مورخ 96/09/03 در 25 شهرستان برگزار خواهد شد. کارت شرکت در آزمون برای همه داوطلبان از روز سه شنبه مورخ 96/08/30 براساس‌ مندرجات‌ بند «الف‌» این‌ اطلاعیه‌ بر روی پايگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی می بايستی مطابق بند «ب» و «ج» این اطلاعیه به حوزه‌های رفع نقص مندرج در جدول ذيل اين اطلاعيه مراجعه نمایند.

 نحوه و زمان تهيه پرينت كارت شركت در آزمون

همه داوطلبان از روز سه‌شنبه مورخ 96/08/30 برای مشاهده و تهيه پرينت كارت شركت در آزمون بايد به پايگاه اطلاع‌رسانی اين سازمان به آدرس فوق مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات درخواستی يک نسخه پرينت از كارت شركت در آزمون تهيه نموده و براساس زمان، تاريخ و آدرس تعيين شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمايند. بديهی است برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملی و يا اصل شناسنامه عكس دار و ارائه آن الزامی است. ضمناً متذكر می شود كه تهيه كارت منحصراً به روش فوق امكان‌پذير است.

داوطلبان چنانچه در خصوص مندرجات كارت شركت در آزمون مغايرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زير اقدام نمايند.

۱- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون، چنانچه مغايرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1 ،2 ،3 ،4، 9 و 10 (نام خانوادگی - نام، تاريخ تولد، شماره شناسنامه، كدملی، تاريخ فارغ التحصيلی، عنوان رشته تحصيلی) كارت شركت در آزمون وجود دارد، لازم است برای اصلاح مورد يا موارد مذكور در قسمت ويرايش اطلاعات حداکثر تا تاريخ 96/09/03 منحصراً به پايگاه اطلاع‌رسانی اين سازمان مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمائید و در صورتی كه نسبت به موارد مشروح ذيل معترض می باشید ضروری است در روزهای چهارشنبه مورخ 96/09/01 و يا پنجشنبه 96/09/02 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 17:00 براساس جدول مندرج در ذيل اين اطلاعيه به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمائيد.

1-1 – چنانچه نسبت به بندهای 5 و 6 (جنس و معلوليت) معترض هستند.

تبصره: درخصوص بند 6 (معلوليت) چنانچه داوطلبی خواستار اعمال بند فوق می باشد، لازم است فرم مخصوص معلوليت را روز قبل از برگزاری آزمون تحويل باجه رفع نقص نمايد تا اقدامات لازم در اين خصوص به عمل آيد. در غير اين صورت هيچ گونه تقاضايی قابل پذيرش نمی باشد.

2-1- چنانچه مغايرتی در اطلاعات مندرج در بند 7 (سهميه ثبت‌نامی) كارت شركت در آزمون شما وجود دارد (ارگانهای بنياد شهيد و امور ايثارگران، ستاد كل نيروهای مسلح - سپاه پاسداران و وزارت جهاد كشاورزی) جهت اعلام مغايرت حداكثر تا تاريخ 96/09/03 منحصراً به پايگاه اطلاع رسانی اين سازمان (قسمت ويرايش اطلاعات) مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند تا در صورت تأييد سهميه توسط ارگان مربوط، سهميه مورد نظر برای آنان اعمال گردد، در غيراينصورت با سهميه آزاد گزينش خواهند شد و هيچ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد.

تذكر مهم: داوطلبانی كه در زمان ثبت نام متقاضی استفاده از سهميه بوده اند و سهميه انان از طرف ارگان مربوطه مورد تأييد قرار نگرفته است ضرورت دارد پس از مراجعه به قسمت ويرايش اطلاعات و اصلاح سهميه، عدم تأييد سهميه خود را از ارگان ذيربط پيگيری نمايند.

3-1- چنانچه كارت شركت در آزمون شما فاقد عكس می باشد و يا چنانچه عكس روی كارت دارای اشكالاتی از جمله، فاقد مهر بودن عكس، واضح نبودن عكس و ... می باشد و يا چنانچه موفق به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون نشده ايد ضروری است در روزهای چهارشنبه مورخ 96/09/01 و يا پنجشنبه 96/09/02 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 17:00 با همراه داشتن ۲ قطعه عكس ۴ × ۳ و كارت ملی يا شناسنامه عکس دار شخصاً به باجه رفع نقص حوزه مربوطه (براساس جدول شماره يك) مراجعه نمايند و موضوع را دنبال نموده تا مشكل برطرف گردد. بديهی است هرگونه مراجعه در اين خصوص در روز آزمون قابل پذيرش نخواهد بود و با افراد خاطی مطابق مقررات مربوط رفتار خواهد شد.

4-1- چنانچه شماره داوطلب شما چه به صورت عددی و يا به صورت حروف ناخوانا می باشد، لازم است به باجه رفع نقص حوزه ذيربط مراجعه نمايید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار