برگزاری دوره آموزشی آشنایی با بلوک های سقفی برای اولین باردراستان

دوره آموزشی آشنایی با بلوک های سقفی پلی استایرن با هدف آشنایی کارشناسان با تجهیزات و مصالح ساختمانی در سالن همایش های اداره کل استاندارد استان برگزار شد .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛دوره آموزشی آشنایی با بلوک های سقفی پلی استایرن و استاندارد های آن با هدف آشنایی هر چه بیشتر کارشناسان امر با تجهیزات و مصالح ساختمانی و با حضور حداکثری فعالان این حوزه در سالن همایش های اداره کل استاندارد استان برگزار شد .

اداره کل استاندارد این دوره آموزشی به پیشنهاد کارگروه آموزش و در راستای اجرای مصوبات شورای فنی استان برای اولین بار در استان با حضور 120 نفر از کارشناسان سازمان های دولتی ، مدیران واحد های تولیدی ، مدیران کنترل کیفیت واحد های تولیدی بلوک های سقفی پلی استایرن ، کارشناسان آزمایشگاه های همکار و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در سالن همایش های اداره کل استاندارد برگزار گردید .

این گزارش می افزاید : در این دوره به بررسی جایگاه استاندارد در قوانین و مقررات ، هدف و دامنه کاربرد استاندارد ملی بلوک سقفی پلی استایرن ، روش های نمونه برداری ، ویژگی های بلوک های پلی استایرن استاندارد ، کنترل ظاهری و روش های آزمون آن پرداخته شد

گفتنی است در پایان دوره به پرسش و پاسخ در خصوص موضوعات پیرامون استاندارد بلوک های سقفی پرداخته شد .

انتهای پیام/ح

برگزاری دوره آموزشی آشنایی بابلوک های سقفی پلی استایرن باهدف آشنایی کارشناسان باتجهیزات ومصالح ساختمانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.