لحظه دلهره‌آور نجات پسر خردسال از دست سه آدم‌ربا + فیلم

هوشیاری یک پدر چینی موجب شد پسر 6 ساله اش که 9 ماه پیش توسط سه آدم ربا ربوده شده بود پیدا و آدم رباها توسط پلیس دستگیر شوند.  

هوشیاری پدر چینی موجب نجات پسر خردسالش از دست 3 آدم ربا شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هوشیاری یک پدر چینی موجب رهایی پسر 6 ساله اش از دست آدم ربایان شد. وی پسرش را  در حالی شناسایی کرد که به همراه سه آدم ربا در یکی از فروشگاههای چین در حال قدم زدن بود."چنگ جیافو"  در 27 می سال 2016 در مقابل منزلشان در دهکده ماتانگ واقع در استان کینگ یوآن چین ربوده شده بود. این پسر بعد از آنکه پدرش منزل را ترک کرد توسط آدم ربایان دزیده شد.

 در ویدئوی دوربین مدار بسته ای که منتشر شده است مشاهده می شود که این مرد بلافاصله بعد از شناسایی پسرش، به سراغ پلیس فروشگاه می رود و افسران پلیس را در جریان ماجرا قرار می دهد. بنا به ادعای قاضی پرونده سه آدم ربا به قصد فروش کودک در این فروشگاه حضور یافته بودند. بنا به ادعای قاضی پرونده سه آدم ربا به قصد فروش کودک در این فروشگاه حضور یافته بودند.

بنا به گفته یکی از سایت های خبری محلی در  چین این سه آدم ربا که چن، لی و اوکیو نام دارند جمعا به 11 سال زندان محکوم شدند. بر اساس حکم دادگاه، اکیو به پرداخت 10 هزار یوآن چین و همچنین 6 سال زندان محکوم شد. لی به 3 سال زندان و چن نیز به 2 سال زندان محکوم شدند.

 انتهای پیام/

لحظه پیدا شدن پسر ربوده شده توسط آدم ربایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.