نقش تعامل پليس و دانشگاه در ارتقای امنیت

تعامل سازنده پليس و دانشگاه تاثیر بسزایی در ارتقای امنیت دارد. 

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار، گفت: تعامل سازنده پلیس و دانشگاه ارتقاء فرهنگ و کاهش آسیب‌ های اجتماعی را به دنبال دارد.  

وی هدف اصلی از برگزاری این نشست‌ها را افزایش تعامل و توسعه سطح همکاری مجموعه دانشگاه و پلیس برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای ارتقاء فرهنگ و کاهش آسیب‌ های اجتماعی اعلام کرد.

سرهنگ درویشی با اشاره به کار فرهنگی دانشگاه و پلیس، تعامل این دو نهاد را در ارتقاء امنیت بسیار موثر دانست و افزود: تعامل گسترده پلیس و دانشگاه در فرهنگ سازی جامعه موجب کاهش و پیشگیری جرایم خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار دانشگاه را رکن اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی برشمرد و گفت: اساتید و دانشجویان در فرهنگ مداری و تثبیت فرهنگ در جامعه نقش تعیین کننده‌ای دارند.

داریوش حمیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار با تقدیر از عملکرد پلیس در ابعاد امنیتی، اجتماعی و فرهنگی در سطح شهرستان، امنیت را زیر ساخت توسعه علمی و صنعتی هر کشور دانست و به آسیب‌ های اجتماعی نوپدید در جامعه و دانشگاه اشاره کرد و خواستار تعامل و هم فکری برای مقابله با آن‌ها شد.

انتهای پیام/ م

ارتقای امنیت با تعامل سازنده پلیس و دانشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.