برگزاری کمپین تخصصی صادرات خرده فروشی صنایع‌دستی

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از برگزاری کمپین تخصصی صادرات خرده فروشی با هدف حمایت از صادرات صنایع‌دستی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به آفرین معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در جلسه هماهنگی برگزاری کمپین تخصصی صادرات خرده فروشی گفت: همایشی روز سه‌شنبه 30 آبان ماه با حضور هنرمندان صنایع‌دستی استان در راستای اجرایی کردن کمپین صادرات خرده‌فروشی صنایع‌دستی با شعار «آنلاین شوید، جهانی بفروشید» از ساعت 9 تا 11 صبح در محل سالن اجتماعات موزه آذربایجان برگزار خواهد شد.

وی در تشریح این برنامه گفت: این کمپین از سوی شرکت زودل و با مشارکت سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، به‌طور سراسری در کل کشور با هدف کمک به صادرات صنایع دستی و معرفی در بازارهای جهانی از طریق سامانه www.zoodmall.ir اجرا می‌شود.

معاون صنایع‌دستی استان با تاکید بر مزیت‌های تجارت الکترونیک و لزوم استفاده از آنها در صادرات صنایع‌دستی بیان کرد: این پویش می‌تواند صنایع‌دستی و نرم‌افزار را به یکدیگر پیوند داده و با هم‌افزایی رسانه‌های دیجیتال با صنایع‌دستی اتفاق‌های خوبی را در حوزه صنایع‌دستی استان رقم بزند.

به آفرین با اشاره به اهمیت صادرات خرده فروشی صنایع‌دستی گفت: صادرات خرده‌فروشی صنایع‌دستی به صورت هدیه، وسایل کاربردی و زینتی راه خود را در بازارهای بین‌المللی باز کرده است. همکاری‌ها در راستای بسترسازی و تسهیل در این امر منجر به کسب سهم بیشتر از بازارهای اقتصادی و ارتقای جایگاه صنایع‌دستی در بازارهای بین‌المللی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این کمپین تخصصی با هدف آشناسازی هنرمندان صنایع دستی استان از ماهیت و رسالت این پویش در گسترش جایگاه صنایع‌دستی و ترویج صادرات صنایع‌دستی استان برگزار خواهد شد.

به آفرین افزود: هنرمندان به منظور شرکت در این کمپین تخصصی می توانند با مراجعه به سامانه www.zoodmall.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کمپین صادرات خرده‌فروشی صنایع‌دستی از 21 آبان ماه آغاز شده و در ۳۱ استان کشور به مدت ۲۰ روز اجرا خواهد شد و تبریز 30 آبان ماه میزبان این کمپین با شعار«آنلاین شوید، جهانی بفروشید» خواهد بود.

 

انتهای پیام/ش

حمایت از صنایع دستی آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار