در شهرستان شهرکرد:

اجرای ۲۴۰ عنوان ویژه‌برنامه هفته بسیج

۲۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان شهرکرد اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرهنگ پاسدار موسی انصاری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد گفت: ۲۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج و با شعار «بسیج، مظهر مردم سالاری دینی» در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: یادواره‌های شهدا، غبار روبی مزار مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی رایگان به نیازمندان، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، همایش پیاده‌روی، گردهمایی نوجوانان بسیجی، نشست آسیب‌های تلفن همراه و فضای مجازی، تجلیل از بسیجیان نمونه، افتتاح سالن ورزشی، مشاوره حقوقی رایگان، مسابقات ورزشی و اردو‌های جهادی از جمله این برنامه‌هاست.

انصاری با اشاره به تشکیل کمیته‌های فرهنگی و تبلیغات، پشتیبانی، روابط عمومی و رسانه، امنیت و ترافیک، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان و بانوان برای اجرای این برنامه‌ها ادامه داد: هدف اصلی این برنامه‌ها، آشنایی نسل جوان و نوجوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ‌می‌باشد.

۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ به عنوان «روز بسیج»، و از ۲۹ آبان تا ۵ آذر به عنوان «هفته بسیج» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

۲۴۰ عنوان ویژه‌برنامه هفته بسیج اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.