سفر نماینده ولی فقیه و استاندار به مناطق محروم کوهرنگ

نماینده ولی فقیه و استاندار چهارمحال و بختیاری از مناطق سخت گذر و محروم شهرستان کوهرنگ دیدن کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و اقبال عباسی استاندار این استان، از مناطق سخت گذر و محروم دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ دیدن کردند.

در این سفر یک روزه، ضمن گفتگو با اهالی روستا‌های خویه، صالح کوتاه، چین و زرک، مشکلات و مطالبات مردمی نیز مطرح شد و در دستور کار و پیگیری قرار گرفت.

کلنگ زنی جاده دسترسی به روستاهای منطقه موگویی و دستور استاندار به فرماندار کوهرنگ حین بازدید از روستای زرک جهت ساخت خانه برای پیرزنی که تنها سرپناهش چادر است، از بخش‌های این سفر بود.

برخی از مدیران کل، مسئولان محلی، و علی کاظمی نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی نیز نماینده ولی فقیه و استاندار چهارمحال و بختیاری را در این سفر همراهی کردند.

گفتنی است: این سفر، نخستین سفر کاری استاندار چهارمحال و بختیاری بود که  دوشنبه گذشته ۲۲ آبان ۹۶ معارفه شد.

کوهرنگ از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری با ۳۵ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله ۸۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

دهستان موگویی از توابع بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ در شمال‌غرب چهارمحال و بختیاری و در نزدیکی مرز استان لرستان واقع شده و شامل ۱۵ روستا با ۴۵۰۰ نفر جمعیت در قالب ۷۵۰ خانوار است.

انتهای پیام/خ

بررسی مطالبات مردمی در مناطق سخت گذر و محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار