ورود نسل جدید اینترنت در آینده

رئیس اداره مخابرات آبادان از وجود ۶۶ هزار تلفن ثابت در این شهر خبر داد و گفت: نسل جدید اینترنت تا دو هفته دیگر وارد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سلمان سهیم پور رئیس اداره مخابرات آبادان امروز در جلسه بررسی معضلات شهری و ارائه راهکارهای خدمات شایسته افزود: در زمان حاضر در بخش هایی از ذوالفقاری یعنی ایستگاه هفت به بعد و زمین شهری به طور ۱۰۰ درصد تلفن ثابت نداریم.

وی با اشاره به وجود ۳۰ سایت در شهر افزود: از شهریور سال ۹۵ طرح نسل سوم اینترنت پر سرعت در آبادان آغاز شد و اکنون نسل چهارم نیز فعال شده است.

وی گفت: از ۳۰ سایت پیش بینی شده برای آن تا به حال ۲۲ سایت نصب و مابقی نیز تا پایان امسال به اتمام می رسد. همچنین تا دو هفته دیگر نسل جدید اینترنت پرسرعت (G۴.۵) وارد آبادان می شود.

سهیم پور افزود: در حال حاضر هفت روستای آبادان از خدمات اینترنت پرسرعت ۳G و ۴G برخوردارند و تلاش برای بهره مندی سایر روستاها نیز در حال انجام است.

به گفته رئیس اداره مخابرات آبادان بارندگی تأثیری در عملکرد واحد متبوع ندارد اما قطعی برق طولانی مدت که باعث خاموشی برخی دستگاه های اداره مخابرات می شود، می تواند خدمت رسانی مخابراتی به شهروندان را دچار اختلال کند.

سهیم پور افزود: برنامه ای برای افزایش ارتفاع دکل های مخابراتی داریم که در صورت انجام شدن آنتن دهی تلفن های همراه بهتر  می شود.

انتهای پیام/د

وجود ۶۶ هزار تلفن ثابت در آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.