بمب افکن‌های روسیه برای سومین روز مواضع داعش را در بوکمال هدف قرار دادند

اسپوتنیک در خبری فوری نوشت بمب افکن‌های روسیه امروز مواضع گروه تروریستی داعش را در بوکمال سوریه هدف قرار دادند.

بمب افکن‌های روسیه برای سومین روز مواضع داعش را در بوکمال هدف قرار دادندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری اسپوتنیک، بمب‌‌افکن‌های روسیه امروز (شنبه) نیز برای سومین روز متوالی مواضع و تجهیزات نظامی گروه تروریستی داعش را در شهر بوکمال سوریه هدف قرار دادند. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد شش فروند بمب‌افکن استراتژیک و دوربُرد توپولوف «تی‌یو-22 ام 3» (Tu-22M3) امروز مواضع داعش را در نزدیکی شهر بوکمال هدف قرار دادند.

این وزارتخانه افزود در نتیجه این عملیات، توان عملیات هوایی داعش، خودروهای زرهی و تسلیحات این گروه تروریستی از بین رفته است. روسیه از زمان آزادسازی شهر بوکمال -از آخرین پایگاه‌های داعش در سوریه- توسط نیروهای دولتی این کشور، مواضع این گروه تروریستی را هدف بمباران های خود قرار داده است.

در گزارش اسپوتنیک آمده است گروه تروریستی داعش اخیراً کنترل بیشتر مناطق تحت اشغال خود را در عراق و سوریه از دست داده است. تروریست های داعش سال 2014 میلادی بیشتر این مناطق را به اشغال خود درآورده بودند. آزادسازی بوکمال پس از عملیات پاکسازی کامل شهر دیرالزور سوریه از لوث تروریست ها صورت می گیرد. آزادسازی دیرالزور گام مستحکمی در جهت انجام عملیات های آتی برای شکست کامل داعش در سوریه است.

براساس داده‌های وزارت دفاع روسیه، تاکنون 90 درصد از خاک سوریه از چنگ تروریست های داعش آزاد شده است. پشتیبانی هوایی روسیه از عملیات ضدداعش ارتش سوریه از سال 2015 میلادی و بنا به درخواست بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، صورت گرفته است.

این وزارتخانه روز گذشته (جمعه) نیز در بیانیه ای اعلام کرد شش فروند بمب افکن راهبردی این کشور با عبور از آسمان ایران و عراق، مواضع داعش را در بوکمال بمباران کردند.

انتهای پیام/

روسیه باز هم مواضع داعش را در بوکمال بمباران کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار