جودو جایزه بزرگ هلند؛

ملایی به مدال برنز رسید/ محجوب و صفویه فردا به روی تاتامی می‌روند

جودوکار وزن ۸۱- کیلوگرم کشورمان با غلبه بر جودوکار هلندی به مدال برنز رقابت‌های گرندپریکس هلند دست پیدا کرد.

ملایی به مدال برنز رسید/ محجوب و صفویه فردا به روی تاتامی می‌روندبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های گرند پریکس هلند از دیروز آغاز شده و تیم ملی جودو کشورمان با ۶ جودوکار در این مسابقات حضور دارد که 2 نماینده کشورمان در روز دوم به روی تاتامی رفتند.

در وزن ۸۱- کیلو گرم سعید ملایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم "مارتین" از پرتغال را از پیش رو برداشت، اما مقابل "ماتیاس" از بلژیک شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند و راهی جدول شانس مجدد شد. ملایی در این مرحله جودوکاری از گرجستان را از پیش رو برداشت و برای کسب مدال برنز به مصاف جودوکار هلندی رفت و توانست با غلبه براو بازهم به مدال برنز دست پیدا کند.

در وزن ۷۳- کیلو گرم مهدی فتحی پور در دور نخست جودوکار هلند را مغلوب کرد، اما در دور دوم مقابل جودوکاری از مغولستان مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در روز اول این رقابت‌ها نوری زاده و رشنونژاد از دور رقابت‌ها کنار رفته بودند.

اما فردا و در روز سوم این رقابت‌ها در وزن ۹۰- کبلوگرم تیم ملی ایران نماینده‌ای ندارد، ولی در وزن ۱۰۰- کیلوگرم رامین صفویه دور اول جودوکاری از بلغارستان را پیش رو دارد. در این وزن ۱۴ جودوکار حضور دارند.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم جواد محجوب آخرین نماینده کشورمان در این مسابقات دور اول باید به مصاف جودوکاری از آلمان برود و در صورت پیروزی حریفی از هلند را در پیش خواهد داشت. در این وزن ۱۲ جودوکار حضور دارند.

محجوب برای نخستین بار است که در مسابقات بین المللی در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم مبارزه می کند.

انتهای پیام/

مولایی به مدال برنز رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار