تاکید فرمانده سپاه نینوا برای بسیج امکانات در کمک به زلزله‎زدگان/ از ظرفیت گروه‎های جهادی تخصصی بسیج استفاده شود

فرمانده سپاه نینوا از اقدام در سه بخش پشتیبانی عمومی از روستاها ، اسکان موقت و اسکان دائم در سرپل ذهاب خبر داد.

در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ جلسه سوم بعد از بازدید میدانی سردار صادقی فرمانده سپاه نینوای گلستان به همراه تیم کارشناسی از روستا‌های زیر پوشش بخش پشت تنگ به تعداد هفت روستا برگزار شد.

در این بازدید میدانی ضمن بازدید از بنا‌هایی که بر اثر زلزله آسیب دیده و گفتگو با مردم و معتمدین روستاها، بررسی کارشناسی نیز صورت گرفت.

سردار صادقی در این جلسه افزود: ما در این منطقه با سه دسته مواجه هستیم؛ دسته اول روستا‌هایی که کامل تخریب شدند، دسته دوم روستا‌هایی که دارای تخریب کمتری هستند و دسته سوم روستا‌هایی که آسیب جزیی دیده‎اند که باید برنامه‎ریزی کامل صورت گیرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطر نشان کرد: ما در سه بخش پشتیبانی عمومی از روستاها، اسکان موقت و اسکان دائم عمل خواهیم کرد و با توجه به اینکه در آستانه فصل سرما قرار داریم لذا باید در اسرع وقت اقدامات آغاز شود.

وی از همه مسوولان استان و ملت شریف گلستان خواست که همه ظرفیت را به صورت متمرکز در این روستا‌ها که بازسازی آن‌ها به استان گلستان واگذار شده است، بکار گیرند.

سردارصادقی با تاکید بر استفاده از ظرفیت عظیم بسیج گفت: در انجام این عمل جهادی عظیم قطعا باید از ظرفیت گروه‎های جهادی تخصصی بسیج استفاده شود.

اسامی ۷ روستای زلزله زده واگذار شده به سپاه نینوا گلستان به شرح زیر است:

۱ _ روستای طلسم شهباز

۲ _ گوری زرد الهی

۳ _سرابه والی نظری

۴ _ انجیران اواره علی

۵ _ تل خلوتی قادر رحمان

۶ _ دنگی علی

۷ _فرمایشه‎ اله نظر

 

انتهای پیام/پ

 

امدادرسانی ها در مناطق زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.