پلمب ۱۱۰ مرکز متخلف عرضه مواد غذایی در زاهدان

رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: ۱۱۰ مرکز متخلف عرضه مواد غذایی از ابتدای امسال تا کنون در این شهرستان شناسایی و پلمب شد.

پلمپ ۱۱۰ مرکز متخلف عرضه مواد غذایی در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  شهاب الدین مشایی رئیس مرکز بهداشت زاهدان اظهار داشت: این مراکز متخلف در بازرسی‌های شبانه کارشناسان بهداشت محیط از رستوران‌ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهر زاهدان شناسایی شدند.

وی افزود: در این طرح رستوران ها، سفره خانه ها، مراکز طبخ و عرضه مواد غذایی زاهدان مورد بازدید قرار می‌گیرند و وضعیت بهداشت و سلامت مواد غذایی در مرحله طبخ و عرضه کنترل می‌شود.

مشایی گفت: کارشناسان بهداشت محیط در این بازدید‌ها در خصوص دمای نگهداری مواد اولیه، مواد غذایی طبخ شده و رعایت موازین بهداشتی در تمام مراحل طبخ مواد غذایی آموزش‌های لازم را به متصدیان مراکز ارائه می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان افزود: ۱۱۰ مرکز عرضه مواد غذایی که موازین بهداشتی را رعایت نکردند از ابتدای امسال تا کنون در شهر زاهدان پلمپ و ۲۲ هزار و ۹۹۱ کیلو گرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته از آن‌ها کشف و معدوم شده است.

وی به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به شماره ارتباطات مردمی کشوری ۱۹۰ و شماره تماس ۳۳۲۲۰۴۶۶ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام /ع

شناسایی  مراکز متخلف عرضه مواد غذایی در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار