سازمان انتقال خون لرستان؛

اهدای ۹۲۲ واحد خونی مردم لرستان به زلزله‌زدگان کرمانشاه

مدیرکل سازمان انتقال خون استان لرستان گفت: مردم استان لرستان برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه در روز‌های ۲۱، ۲۲ و ۲۳ آبان ماه ۹۲۲ واحد خونی اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امید علی عادلی، مدیرکل سازمان انتقال خون استان لرستان، به اهدای خون مردم استان لرستان برای کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: در روز‌های ۲۱، ۲۲ و ۲۳ آبان ماه در شهرستان خرم‌آباد ۶۱۱ نفر برای اهدا خون به مردم کرمانشاه به پایگاه‌های خونگیری مراجعه کرده‌اند که از ۴۶۰ نفر خون‌گیری شده است.

وی بابیان اینکه در شهرستان بروجرد ۳۹۴ نفر مراجعه کرده‌اند که از ۳۴۲ نفر خون‌گیری شده است افزود: طی این مدت در شهرستان الیگودرز نیز ۱۴۵ نفر برای اهدا خون مراجعه کرده‌اند و از ۱۲۰ نفر خون‌گیری شده است.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان لرستان گفت: در مجموع هزار و ۱۵۰ لرستانی برای اهدا خون به پایگاه‌های خونگیری استان لرستان مراجعه کرده‌اند که ۹۲۲ واحد خونی اهداشده است.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های خون‌گیری استان لرستان فعال است افزود: در پایگاه‌های خون‌گیری شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد به‌صورت دو شیفته و الیگودرز در یک شیفت خون‌گیری انجام می‌شود.

عادلی بیان کرد: مراجعات مردم برای اهدا خون بسیار زیاد است و هیچ کمبود خونی نداریم؛ با توجه به اینکه تعداد مراجعات زیاد بوده نوبت‌دهی به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود تا اهداکنندگان در ساعات تعیین‌شده به پایگاه‌های خونگیری مراجعه کنند.

انتهای پیام/د

اهدای خون مردم لرستان برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.