مشاوران ترامپ فقط نتایج نظرسنجی‌های مثبت را به او نشان می‌دهند!

بر اساس گزارش‌های جدید، مشاوران دونالد ترامپ فقط نتایج نظرسنجی‌هایی را به اطلاع او می‌رسانند که درصد محبوبیتش را بیشتر نشان دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، تعدادی از مشاوران دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند فقط نظرسنجی هایی که مثبت باشد و درصد محبوبیت ترامپ را بالا نشان دهد به وی نشان می دهند. از جمله این نظرسنجی ها می توان به نظرسنجی مؤسسه «راسموسن» اشاره کرد که همیشه درصدی که برای محبوبیت ترامپ نشان می دهد بالاتر از مؤسسه های نظرسنجی دیگر است. نشریه پولیتیکو نخستین بار این مطلب را به نقل از مشاوران کاخ سفید منتشر کرد.

حتی دونالد ترامپ هم همیشه نظرسنجی های راسمونسن را در حساب توییتر خود به اشتراک می گذارد. وی به تازگی هم پس از بازگشت از سفر 12 روزه آسیایی خود یکی از نظرسنجی های جدید مؤسسه راسمونسن را در توییتر به اشتراک گذاشت. در این نظرسنجی محبوبیت ترامپ 46 درصد گزارش شده بود. ترامپ با انتشار این نظرسنجی از اخبار جعلی انتقاد کرد و نوشت: «این یکی از حقیقی ترین مؤسسه های نظرسنجی سال 2016 بود. اما اخبار جعلی سعی دارند محبوبیت من را در بازه 30 درصدی نشان دهند. آنها اشتباه می کنند. برخی از مردم معتقدند محبوبیت من در رده 50 درصدی است.»

دونالد ترامپ این مطلب را در حالی در حساب توییتر خود منتشر کرد که در بیشتر نظرسنجی ها از پایین ترین سطح محبوبیت در مقایسه با رؤسای جمهوری پیشین آمریکا برخوردار بوده است.

نظرسنجی «واشنگتن پست/ای بی سی نیوز» پیشتر نشان داد 59 درصد مردم آمریکا از عملکرد دونالد ترامپ رضایت ندارند. در این نظرسنجی فقط 37 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند از عملکرد وی رضایت دارند. این پایین ترین میزان رضایت مردمی از عملکرد یک رئیس جمهور در 72 سال گذشته است. پس از ترامپ، بیل کلینتون دومین رئیس جمهوری بود که با پایین ترین رضایت مردمی در دوران خدمتش مواجه شد.


انتهای پیام/

اطلاع ترامپ از نظرسنجی‌های مثبت درباره او

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۱۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
از این اقا بهتر گیر نیاورده اند.
آخرین اخبار