در سیرجان برگزار شد؛

همایش هماهنگی واخبار اطلاعات استان

همایش اخبار و هماهنگی اطلاعات استان کرمان در راستای اهداف آموزشی استانداری و به منظور ارتقاء سطح دانش مسئولان دفاتر سیاسی، کارشناسان امنیتی استانداری و فرمانداری های تابعه، در شهرستان سیرجان برگزار شد.

همایش هماهنگی واخبار اطلاعات استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، همایش یک روزه اخبار و هماهنگی اطلاعات استان کرمان با محوریت تحلیل جرائم اجتماعی توسط اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری با حضور اساتیدی از جمله مدیرکل بهزیستی؛ مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان؛ لطیف کار جامعه شناس و فعال رسانه ای و دکتر صادقی مدرس دانشگاه و همچنین جمعی از کارشناسان مرکز اخبار و اطلاعات فرمانداری‌های استان برگزار شد.

زمینه‌ های بروز جرائم اجتماعی، تحلیل جرائم اجتماعی، آسیب های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری از آن و فرآیندهای تهیه، تنظیم، تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات امنیتی و انتظامی، مهمترین موضوعات بررسی شده در این همایش بود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان در این همایش ضمن تأکید بر اهمیت آنالیز و ارسال بموقع اخبار و اطلاعات توسط کارشناسان فرمانداری ها، به ارائه مطالبی پیرامون چرخه اخبار و اطلاعات امنیتی پرداخت.

خلیل همایی راد ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روش جمع آوری، تهیه، تنظیم و انتشار اخبار، بر ضرورت و اهمیت امنیت اجتماعی به منظور جمع آوری اطلاعات تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

همایش یک روزه اخبار وهماهنگی اطلاعات استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار