کمک 600 میلیون تومانی جهاد کشاورزی کردستان به زلزله زدگان کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تاکنون 600 میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی از طریق سازمان جهاد کشاورزی برای زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان، کریم ذوالفقاری با بیان اینکه، ارسال کمک‌های کارکنان این سازمان و دستگاه‌های وابسته به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ادامه دارد، اظهار کرد: تا اکنون 600 تن انواع وسایل و مواد غذایی ضروری شامل انواع چادر، زیرانداز، پتو، البسته، وسایل گرمایشی، بهداشتی، انواع کنسرو، بیسکویت، خرما، عسل، سیب زمینی و ... توسط ماشینهای این سازمان به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

وی افزود: از طریق اداره کل دامپزشکی استان کردستان هم انواع وسایل و مواد خوارکی به همراه 5 اکیپ برای انجام اقدامات بهداشتی و قرنطینه‌ای دام به این مناطق اعزام شده‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه تا اکنون 200 هزار قرص نان هم توسط خبازی‌های استان با عاملیت شرکت غله پخت و به این مناطق ارسال شده، عنوان کرد: سازمان تعاون روستایی استان هم محموله‌هایی با ارزش 80 میلیون تومان به این مناطق ارسال کرده‌اند.

ذوالفقاری گفت: مشارک مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها هم در این امر خداپسندانه بسیار بالا و نهایت همراهی و همکاری رو با ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به عمل آوردند.

انتهای پیام/م

ارسال کمک های نقدی وغیرنقدی جهاد کشاورزی کردستان  به مناطق زلزله زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.