اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران در خصوص شرایط جوی کردستان

اداره کل مدیریت بحران استانداری کردستان در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اطلاعیه ای صادر کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی استانداری کردستان در این اطلاعیه با اشاره به پیش بینی وضعیت جوی استان توسط اداره کل هواشناسی کردستان، آمده است: امواج بارشی از اواخر روز یکشنبه هفته جاری تا روز جمعه استان را در بر می گیرند که بیشترین بارش ها از اواخر روز دوشنبه تا صبح روز چهارشنبه خواهد بود.
بنا براین اطلاعیه شدت بارش ها در نیمه غربی و تا حدودی جنوبی استان شامل شهرستان های مریوان، سروآباد، بانه، سنندج و کامیاران پیش بینی می شود اما در عین حال نباید از این مهم غافل بود که از روز سه شنبه دمای هوا به تدریج کاهش یافته و در اواخر هفته شرایط یخبندان صبحگاهی پیش بینی می گردد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: همچنین هم استانی های عزیز باید بر این مهم واقف باشند که طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه، همزمان با شرایط جوی پیش گفت، آبگرفتگی معابر شهری دور از انتظار نیست.
این اطلاعیه تاکید می کند با توجه به زلزله اخیر در مناطق غربی و به خصوص استان کردستان، ضرورت دارد مالکان ساختمان هایی که به هر نحو در اثر این زمین لرزه آسیب دیده اند تمهیدات لازم برای مقابله با اثرات احتمالی بارندگی های روزهای آینده را مدنظر قرار دهند.
انتهای پیام/م

اداره کل مدیریت بحران استانداری کردستان در خصوص وضعیت جوی استان هشدارداد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.