تلاش همه جانبه جهت رواج وقف در جامعه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان اظهار داشت: باید تلاش کنیم وقف در جامعه رواج یابد چرا که این سنت حسنه با برطرف کردن نیازهای روز جامعه می‌تواند سهم مهمی در حل مشکلات جامعه داشته باشد.

تلاش همه جانبه جهت رواج وقف در جامعهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا نوروزی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان  اظهارداشت: وقف احسان ماندگاری است که باید بیش از پیش همه ما در معرفی و ترویج آن در جامعه تلاش کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های این نهاد در دهه وقف بیان کرد: دیدار با امام جمعه، دیدار با فرماندار شهرستان وغبارروبی آستان مقدس امامزادگان این شهرستان از مهمترین برنامه‌های دهه وقف است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان با بیان اینکه تجمع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در سطح بقاع متبرکه شهرستان تویسرکان برگزار شد، تصریح کرد: همزمن با سالروز شهادت امام رضا (ع) نیز در امامزاده ابراهیم (ع) سرابی برنامه عزدارای به همراه پذیرایی از عزاداران انجام می‌شود.

نوروزی با اشاره به برگزاری ایستگاه "همه واقف باشیم" در سطح شهر تویسرکان ابراز کرد: باید تلاش کنیم وقف در جامعه رواج یابد چرا که این سنت حسنه با برطرف کردن نیازهای روز جامعه می‌تواند سهم مهمی در حل مشکلات جامعه داشته باشد.

وی با تاکید براینکه ترویج سنت حسنه وقف به ویژه در جوار امامزادگان سبب تقویت روحیه معنوی عموم مردم می‌شود، تصریح کرد: امروزه وقف با رویکرد رفع نیازهای مردمی بهترین نوع وقف در راستای تقویت روحیه همکاری، تعاون و همدلی بین اقشار مختلف جامعه است.

انتهای پیام/خ

باید وقف در جامعه رواج یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار