راه اندازی خبرگزاری دفاع مقدس در استان

خبرگزاری دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد برای انتشار اخبار تخصصی در حوزه ایثار و شهادت به زودی راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ امیرعباس آسمند  مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: با تمهیدات به عمل آمده و طی مراحل قانونی، دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته جاری به طور رسمی کارخود را در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آغاز می‌کند.

وی تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و انعکاس مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران به مسئولان را از مهمترین رسالت خبرگزاری دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: خبرگزاری دفاع مقدس با انتشار مطالب و اخبار تخصصی در حوزه ایثار و شهادت، هدف بزرگی را دنبال می‌کند.

آسمند با اشاره به روند رو به رشد فعالیت‌های خبرگزاری دفاع مقدس در استان، گفت: این دفتر می‌تواند مرجع موثق و مستندی برای پوشش و انتشار رویداد‌های مرتبط با فرهنگ متعالی ایثار و شهادت در استان باشد و از این طریق رسالت خود را در راستای تنویر افکار عمومی انجام می‌دهد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان ادامه داد: مطابق با ارزیابی کمی و کیفی انجام شده از عملکرد دفاتر استانی خبرگزاری دفاع مقدس، دفتر نمایندگی این خبرگزاری در استان کهگیلویه و بویراحمد از رتبه ۲۲ در زمستان ۱۳۹۵ به رتبه ۹ در بهار ۱۳۹۶ در بین استان‌های کشور ارتقاء یافت.

 

انتهای پیام/ش

خبرگزاری دفاع مقدس در استان راه اندازی می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.