رئيس اتحاديه عمده فروشان ميوه و تره بار اصفهان:

110 چادر براي اسكان مردم زلزله‌زده ازسوی صنف ميوه و تره‌بار تهيه شد

رئیس اتحادیه عمده فروشان میادین میوه و تره بار اصفهان گفت: فعالان اتحاديه عمده‌فروشان ميوه و تره‌بار 110 چادر را به منظور اسكان حادثه‌ديدگان تهيه كردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ناصر اطرج  در رابطه با اقدامات صورت گرفته به منظور کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه اظهار کرد: صنف میوه و تره‌بار اصفهان در پی باخبر شدن از حادثه اخیر کرمانشاه اقدام به جمع‌آوری و ارسال کمک‌های نقدی کردند.

وی افزود: همچنین فعالان اتحادیه عمده فروشان میوه و تره‌بار اصفهان در مرحله بعد با آگاهی از نیازهای مردم زلزله‌زده غرب کشور، 110 چادر را به منظور اسکان حادثه‌دیدگان تهیه کردند.

رئیس اتحادیه عمده فروشان میادین میوه و تره بار اصفهان بیان داشت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط صنف میوه و تره‌بار اصفهان همچنان ادامه دارد و در حال حاضر نیز در حال استعلام کالاهای ضروری مورد نیاز مردم زلزله‌زده هستیم تا بر اساس نیاز هم‌وطنان، کالای مورد نظر را به این مناطق ارسال کنیم.

وی همچنین به نحوه کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت: به منظور برقراری نظم بیشتر و ارسال سریع‌تر کمک‌ها به مناطق آسیب‌دیده کرمانشاه، مردم از طریق سازمان‌ها و نهادهای اعلام شده و مورد تائید کمک‌های خود را تحویل دهند.

اطرج در پایان گفت: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته است، بعد از تهیه اقلام مصرفی مورد نیاز مردم زلزله‌زده غرب کشور، بخش دیگر کمک‌های مردمی و صنف میوه و تره بار اصفهان به زودی ارسال خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.