ارسال کمک‌های بهزیستی استان به کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد گفت: محموله ۷ تنی کمک‌های اداره کل بهزیستی استان به منطقه زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علیرضا موسوی امجد مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه این کمک‌ها شامل انواع مواد غذایی، خوراک و اجناس مورد نیاز آسیب دیدگان در استان کرمانشاه است گفت: پتو، آب معدنی، کنسرو، پوشاک، قالی، برنج، ماکارونی، شیر خشک، مواد بهداشتی، دستکش، کلاه، روغن و چای از اقلام اصلی این محموله بود.

وی ارزش ریالی این محموله را افزون بر ۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: اداره کل بهزیستی استان علاوه بر کمک‌های مادی در زمینه اعزام نیرو‌های مشاوره‌ای و مددکاری به منطقه زلزله زده کرمانشاه اعلام آمادگی کرده است.

طی روز‌های گذشته تاکنون افزون بر ۳۰ میلیارد ریال کمک‌های خوراکی و غذایی و سایر اجناس مورد نیاز در قالب کاروان‌های حمایتی و امدادی از این استان به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و زلزله زدگان گفت: این کمک‌ها شامل چادر، پتو، آب معدنی، کنسرو، البسه، شیرخشک، آرد، لوازم بهداشتی، ترشیجات، حبوبات و سایر اقلام مورد نیاز است.

وی حمایت مجموعه دولت و نیرو‌های مسلح در کنار کمک‌های مردمی و بخش خصوصی برای تسکین آلام افراد مصیبت دیده در زلزله اخیر غرب کشور در روز‌های اخیر را قابل تحسین دانست.

احمدی گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی توسط هلال احمر و سایر نهاد‌های حمایتی به این مناطق همچنان ادامه دارد.

زمین لرزه به بزرگی ۷.۳ ریشتر ۲۱ آبان در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله، ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه روی داد که این حادثه تاکنون ۴۳۶ کشته و ۱۰ هزار و ۱۷۹ مصدوم داشته است.

این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و ۹۵۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.

 

انتهای پیام/ش

کمک‌های بهزیستی استان به کرمانشاه ارسال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.