وزیر ورزش در کرمانشاه:

ورزش کشور ۳۵۰ محموله کمک به مناطق زلزله‌زده ارسال کرد

وزیر ورزش و جوانان گفت: از روزهای اولیه این حادثه تلخ مجموعه ورزش بیش از ۳۵۰ محموله کمک به مناطق زلزله‌زده اعزام کرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مسعود سلطانی‌فر در بازدید از روستا‌های زلزله‌زده این منطقه اظهار داشت: بعد از زلزله تلخ غرب کشور که با ابعاد و خسارت بالایی داشت خوشبختانه یک حماسه مردمی به وجود آمد و حضور گسترده مردم که براساس وظایف انسان‌دوستانه خود در کنار مردم کرمانشاه بودند باعث شد در کنار همه این خرابی‌ها شاهد یک عزم ملی باشیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: همه ایرانی‌ها به هر شکلی در کنار دولت ایستادند و دستگاه‌های مختلف هم با تاکیدی که رئیس جمهور داشت پای کار آمدند و امروز همه دستگاه‌ها وظیفه دارند کمک کنند.

سلطانی‌فر گفت: در طول این چند روز گذشته امکانات اولیه نظیر چادر پتو و ... تامین شده، ولی برخی از مناطق مثل همین روستا خیلی سرد است و بارش‌های زیادی دارد و پیش‌بینی هم شده امشب بارش و یخبندان داشته باشیم پس بنابراین باید رسیدگی به این مناطق در اولویت باشد و باید سریع‌تر اقدام کنیم به همین منظور در ستاد بحران که بعد از ظهر تشکیل خواهد شد برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا کانکس‌هایی برای مردم این مناطق در نظر گرفته شود.

وی با بیان این که از روز‌های اولیه این حادثه تلخ مجموعه ورزش بیش از ۳۵۰ محموله کمک به مناطق زلزله‌زده اعزام کرده است گفت: این کمک‌ها به غیر از کمک‌های قهرمانان و ورزشکارانی است که خودشان به صورت انفرادی کمک‌های زیادی کردند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: نکته مهمی که وجود دارد این است که ممکن است بعد از هفته‌های اول کمک‌ها کم شود و باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم تا با دپوی کمک‌ها در انبار‌ها نیاز‌های هفته‌های بعدی را نیز بتوانیم تامین کنیم و وزارت ورزش و جوانان هم در سالن‌های مختلف ورزشی این اقلام را انبار می‌کند و متناسب با سیاست ستاد بحران بین مردم توزیع خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: پیش‌بینی شده تا تیم ملی فوتسال ایران و تیم فوتسال استان کرمانشاه بازی نمادین و خیرخواهانه‌ای در شهرستان سرپل ذهاب داشته باشند و عواید آن متناسب با سیاست ستاد بحران برای مناطق آسیب دیده هزینه شود.

انتهای پیام/پ

وزیر ورزش در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.