پیروزی آلکمار در حضور جهانبخش/ صعود ماریتیمو در حضور عابدزاده

در چارچوب آخرین بازی هفته دوازدهم رقابت های اردویژه هلند، مشب (یکشنبه) رودا به مصاف آلکمار رفت و با گل دقیقه 84 اوورم متحمل شکست شد.

پیروزی آلکمار در حضور جهانبخش/ صعود ماریتیمو در حضور عابدزادهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب آخرین بازی هفته دوازدهم رقابت های اردویژه هلند، مشب (یکشنبه) رودا به مصاف آلکمار رفت و با گل دقیقه 84 اوورم متحمل شکست شد.

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب اصلی تیم آلکمار داشت و اوورم روی شوت برگشتی هافبک ایرانی موفق شد گل پیروزی بخش را به ثمر برساند.

در جدول رده‌بندی اردویژه هلند ، تیم آلکمار با 22 امتیاز در رتبه چهارم است و تیم رودا نیز با شکست برابر آلکمار و اندوخته 7 امتیازی همچنان قعرنشین است.

همچنین در ادامه دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پرتغال، تیم ماریتیمو به مصاف اولیویرنس، تیم هفتم جدول گروه A لیگ دسته سوم پرتغال رفت و به پیروزی 3 بر 2 رسید.

یاران عابدزاده تا دقیقه 90 + 3 با نتیجه 2 بر یک شکست خورده بودند و در آستانه کنار رفتن از جام حذفی قرار داشتند که رودریگو پینهو با گل نجات بخشش بازی را به وقت اضافه کشید و در دقیقه 105 هم یک بار دیگر گلزنی کرد تا ماریتیمو راهی 16  تیم نهایی این رقابت‌ها شود.

تیم فوتبال ماریتیمو در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرتغال باید به مصاف موریرنس، تیم هفدهم جدول لیگ برتر برود.

انتهای پیام/

صعود یاران عابدزاده به مرحله یک هشتم جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.