5 کشته در حادثه رانندگی محور بیرجند به قاین

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از کشته شدن ۵ نفر در تصادف بامداد امروز محور بیرجند به قاین خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان جنوبی،  سرهنگ حسین رضایی رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت یک بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف فوتی در کیلومتر ۳۴ محور قاین به بیرجند بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس به محل حادثه اعزام شدند. 
 
رضایی گفت:ماموران مشاهده کردند یک دستگاه سواری پراید با پنج سرنشین که در مسیر قاین به بیرجند در حرکت بوده است با یک دستگاه اتوبوس که در مسیر مخالف تردد داشته برخورد کرده است که متاسفانه راننده و چهار سرنشین خودروی پراید که همگی زن بودند در دم فوت کرده اند.
 
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اعلام حضور پر رنگ پلیس در جاده بیرجند به قاین و حجم تردد بالای خودروها در شب گذشته،علت اولیه تصادف را تخلف انسانی از جانب راننده پراید اعلام کرد و گفت :علت قطعی حادثه پس از بررسی های کارشناسی اعلام خواهد شد .
 
وی ادامه داد: کشته شدگان حادثه که از زائران بارگاه رضوی بودند به سردخانه منتقل و خودرو ها به پارکینگ هدایت شدند .
 
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای آبان ماه یازده نفر در جاده بیرجند به قاین جان خود را از دست داده اند که ۶۵ درصد متوفیان حوادث جاده ای استان در آبان ماه بوده است .
 
وی افزود: ۱۰۰ درصد تصادفات حادث شده در محور بیرجند به قاین در قسمت های دوطرفه و به صورت رخ به رخ بوده است .
رضایی ادامه داد: طبق بررسی های کارشناسی شده و اعلام مکرر پلیس راه ،تسریع در دو بانده شدن محور بیرجند به قاین تا حد زیادی از تصادفات و تلفات جاده ای در این محور خواهد کاست.

انتهای پیام/ب

تصادف محور بیرجند به قاین 5 کشته بر جای گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.