6 روستای زلزله زده کرمانشاه توسط کهگیلویه و بویراحمد خدمات رسانی می شود

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شش روستا بعنوان روستاهای هدف برای استان کهگیلویه و بویراحمد جهت انجام مراحل آواربرداری، اسکان اهالی، خدمت رسانی، تغذیه و ساخت مسکن در شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه مشخص شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سردار یداله بوعلی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: جهت کمک رسانی بهتر به مناطق مختلف زلزله زده، شهرستان سرپل ذهاب به 32 قسمت تقسیم شده و هر استان نیز جهت کمک رسانی و بازسازی در یکی قسمت ها سازماندهی شده است.
وی افزود: شش روستا بعنوان روستاهای هدف برای استان کهگیلویه و بویراحمد جهت انجام مراحل آواربرداری، اسکان اهالی، خدمت رسانی و تغذیه در شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه مشخص گردیده است. روستاهای هدف شامل روستای پیران، سلمان تپه، رشیدعباس، بریموند، زله رشید، ناوفره است .
سردار بوعلی ادامه داد: همدلی و انسجام خیلی خوبی بین ادارات استان و استاندار با سایر نهادها در این خصوص وجود دارد و کارها به شکل منظم بین نهادهای کمک رسان در امر خدمت رسانی تقسیم کار شده است.
وی افزود: مهمترین اقلام مورد نیاز برای این روستاها بیشترا کمک های نقدی و غیرنقدی شامل پتو، نایلون برای پوشاندن چادرها، لباس کودک و نوزاد، شیرخشک، اقلام بهداشتی و غذایی است .
بوعلی در پایان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد تا کنون جزو پیش قراولان خدمت به مردم زلزله زده کرمانشاه است و تا کنون قریب به 5 گروه از جهادگران استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان سرپل ذهاب اعزام شده اند. که در مناطق روستایی هدف مستقر شده اند و تیم های مهندسی به همراه گروه جهادی تخصصی جهت تسهیل امور نیز به منطقه اعزام شدند.

انتهای پیام/غ

همدلی و انسجام برای کمک به زلزله زدگان در استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.