سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

توزیع بیش از 82 هزار چادر امدادی میان زلزله زدگان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از روز اول زلزله تا کنون ٨٢هزار و ٥٤٧ دستگاه چادر امدادی در بین زلزله زدگان توزیع شده است.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص اقلام امدادی توزیع شده در بین زلزله زدگان کرمانشاه اظهار کرد: از روز اول زلزله تا کنون ٨٢هزار و ٥٤٧ دستگاه چادر امدادی (موجودی استان و ارسالی از سطح کشور) در بین زلزله زدگان توزیع شده است.

وی افزود: همچنین ٢٣٩ هزارتخته پتو،٦٤٠ هزار قوطی از انواع کنسرو از منابع جمعیت هلال احمر و کمکهای مردمی در کرمانشاه توزیع شده است.

سلیمی گفت: ٣٥ تن برنج، ٧٣٣هزار بطری آب معدنی، ١٨هزار و ١١٨ شعله والور،٥٦هزار تخته موکت،٣٢ هزار و ٢٣٧ست انواع ظروف، ٥٨ هزار گالن،١٤٣ هزار قرص نان،٥٤ هزار ثوب انواع البسه،٢٥ هزار کیلو خرما و ١٢٢ هزار کیلوگرم نایلون برای پوشش چادر ها در مناطق زلزله زده توزیع شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در رابطه با عملکرد مرکز امدادهوایی در زمین لرزه كرمانشاه تا ۹۶/۰۸/۲۸ گفت : در طول این مدت تعداد ١٠ فروند بالگرد به منطقه اعزام شد که به مدت ٧ روز حدود ٢٣٧ساعت پرواز و٢٣٦سورتی پرواز داشتند.

وی با بیان اینکه بالگردهای امدادو نجات ١٩٤مصدوم و ٥٩٣ نفر نیروی امداد را جابجا کردند،گفت:به وسیله این بالگردها ١٢٩ هزار و ٢٠٠كيلوگرم بار جابجا شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار امدادرسانی در مناطق زلزله زده غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار