اعزام تیرانداز همدانی به مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره

تیرانداز همدانی به اولین دوره مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره اعزام شد.

اعزام تیرانداز همدانی به مسابقات جهانی هنرهای رزمی سوارهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اولین دوره مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره با حضور سوارکاران از 12 کشور دنیا دوم تا چهارم آذرماه ماه امسال در پیست طبیعی سریزد برگزار می شود.

این مسابقات زیر نظر فدراسیون سوارکاری کشور توسط علی قورچیان به نام هنرهای رزمی سواره برگزار می شود ضمن اینکه در این رقابنها برای نخستین بار استفاده از شمشیر و نیزه به مسابقات نیز افزوده شده است.

حسین معتضدی کیانی تیرانداز پر افتخار کشور که در همدان ساکن است تنها نماینده استان در این رقابت ها خواهد بود.

این قهرمان ارزشمند کشور در این خصوص این مسابقات افزود: متاسفانه دو سال بیاپی نتوانستم در رقابت های جهانی حاضر شوم و بعد از آن به دلایل شرایط خصوصی زندگی ام از مسابقات به دور شدم و امسال قصد دارم پس از چند سال وقفه به میادین جهانی بازگردم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در بوستان ارم همدان مشغول تمرین هستم و امیدوارم بتوانم در مسابقات قهرمانی جهان در یزد باز هم برای کشورمان افتخار افرینی کنم اما با توجه دوری چند ساله کار سختی پیش رو دارم.

معتضدی کیانی گفت: رقابت های جهانی2017 بسیار متفاوت با دوره های قبل خواهد بود چرا که قهرمانان این رشته با تمرینات بیشتر و بهره مندی از امکانات حرفه ای توانسته اند شرایط بهتری را برای این رقابت ها داشته باشند و می دانم کار سختی برای کسب مدال طلا پیش رو دارم.

انتهای پیام/ د

تیرانداز همدانی به دنبال قهرمانی در مسابقات هنرهای رزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.