مسجدمحوری اساسی‌ترین برنامه هفته بسیج است

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام اعلام کرد: مسجد محوری یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین موضوعات در اجرای برنامه‌های هفته بسیج است.

مسجدمحوری اساسی‌ترین برنامه هفته بسیج است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جمال شاکرمی گفت : بسیج یک جریان مقدس و واژه پاک و طیب است که امروز شاهد تأثیر شگرف آن در اقصی نقاط جهان هستیم .

وی با بیان اینکه امروز تمام حرکت‌های اسلامی و بیداری اسلامی تحت تأثیر این واژه مقدس قرارگرفته‌اند، افزود: بسیج به‌ فرمان امام راحل شکل گرفت و خدمات بزرگی را در راه اعتلای نظام و اسلام و خدمت به مردم داشته است و امروز نیز تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی تا آینده دور دست در عرصه‌های مختلف خادم ملت و نظام اسلامی است .

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با اشاره به اینکه هدف اصلی ما در برنامه‌های هفته بسیج تبیین واژه بسیج و فعالیت‌های این نهاد مقدس است، اظهار کرد: خوشبختانه امروز تمامی مسئولان ما به نقش و ضرورت حضور بسیج در عرصه‌های مختلف آگاهند چنانچه در اربعین حسینی، بسیج نقشی پیشتاز داشت و توانست اقدامات خود را به‌خوبی انجام دهد .

شاکرمی با بیان اینکه در زلزله اخیر نیز سپاه و بسیج ایلام مأموریت پیدا کرده در شهرستان ثلاث باباجانی حضور یابد و به 18 روستای این منطقه کمک رسانی و امدادرسانی کنند، گفت: در همان روز اول، گروه‌های جهادی بسیج به این منطقه اعزام شدند و باید گفت که هدف ما انجام ‌وظیفه و ارائه خدمت در کنار مردم است .

وی با تأکید بر اینکه بسیج در زمینه ارائه خدمت جغرافیا را نمی‌شناسد و در هرجایی به کمک هم نوعان خواهد شتافت، افزود : شعار هفته بسیج در سال جاری «بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی است» که هر کدام از این کلمات مفاهیم عمیقی دارد، مردم‌سالاری دینی، یعنی بسیج هرلحظه در کنار مردم قرار دارد .

 

انتهای پیام/ه

 

مسجد محوری مهمترین برنامه هفته بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.