فرماندار نهاوند؛

نهاوندی ها به مناطق زلزله زده بیش از 11 میلیارد ریال کمک کردند

فرماندار شهرستان نهاوند ميزان کمک های نقدی مردم نهاوند به مناطق زلزله زده را 11میلیارد 980 میلیون ریال اعلام كرد.

نهاوندی ها به مناطق زلزله زده بیش از 11 میلیارد ریال کمک کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کریم حمیدوند فرماندار شهرستان نهاوند در ستاد بحران شهرستان با اشاره به وضعیت زلزله در استان کرمانشاه گفت: باید در مناطقی که بحران رخ می دهد بجای اینکه چادر پخش شود باید در این مکانها برای حادثه دیدگان چادر برپا کنیم و منطقه ای برای انتقال حادثه دیدگان در نظر بگیریم تا رسیدگی بهتر و سریعتر انجام شود.

وي با اشاره به اینکه مرجع رسمی جمع آوری و توزیع در منطقه زلزله زده هلال احمر و بسیج است، افزود: کمکهايی هم که جمع آوری می شود باید به مراجع قانونی و قابل قبول سپرده شود و در منطقه بحران زده نیز به کسانی که وظیفه رسمی دارند داده شود تا بتوانند بین همگان طبق آمار مشخص تقسیم کنند.

فرماندار شهرستان نهاوند اظهار داشت: شهرستان نهاوند بر روی گسل زلزله خیز جوانی قرار دارد ، لذا باید دستگاههای مرتبط با بحران از همین الان بحران را برای خود شبیه سازی کنند و تصور کنند اگر الان اتفاقی رخ میداد باید چکار می کردند و چه برنامه ریزی هایی مرتبط با دستگاه خود ، همشهریها و خانواده خود انجام میدادند.

وی افزود : با توجه به اتفاقات اخیر باید آمادگی کامل داشته باشید تا در شرایط بحرانی بتوانید حادثه را کنترل و مدیریت کنید و مکانی در شهر نیز برای موقع خطر در نظر بگیریم تا اگر خئای نکرده اتفاقی رخ داد، سریعا بتوانیم حادثه دیدگان و مجروحین را برای رسیدگی به آنجا منتقل کنیم.

حمیدوند گفت : مردم نوع دوست نهاوندی تا کنون 10 میلیارد و 980 میلیون ریال هدایای غیر نقدی خود را در غالب 82 وسیله نقلیه سبک و سنگین به مناطق زلزله زده ارسال کرده اند.

انتهای پیام/ ش.و

کمک نهاوندی ها به مناطق زلزله زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار