مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان:

اصول پدافند غیرعامل در توسعه شهری رعایت شود

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت : اصول پدافند غیر عامل باید در توسعه شهری استان سمنان رعایت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ایرج کارخائی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در دوره آموزشی پدافند غیرعامل شهری با بیان اینکه برای مصون نگه داشتن شهر از بلایا و داشتن استانی پایدار در مقابل انواع تهدیدات طبیعی و غیرطبیعی، رعایت چارچوب‌های پدافند غیرعامل بسیار مهم است گفت : برای حفظ جان و مال مردم باید به زیرساخت‌های شهری و مقررات ملی ساختمان توجه کنیم.


وی افزود: در تمامی طرح ها و توسعه شهری باید اصول پدافند غیرعامل رعایت و حفظ و حراست شود تا بتوانیم با توجه به تهدیداتی که از سوی دشمن طراحی می‌شود، امنیت جامعه و زیرساخت ها را افزایش دهیم.


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه ایجاد ساختمان‌های بلند با نماهای شیشه ای و عدم رعایت اصول فنی ساخت و سازها منجر به ناپایداری جامعه شهری در مقابل حوادث مختلف می شود، ابراز داشت: پدافند پیش بینی و پیشگیری این مباحث را در رعایت مسائل ایمنی و حفاظتی مطرح می‌کند.

 

کارخایی در ادامه تصریح کرد: امروزه عدم رعایت مباحث ایمنی در ساختمان‌ها ممکن است به صورت طبیعی و غیرطبیعی باعث بروز حادثه شود لذا این مهم می طلبد تا به سوی مقاوم سازی و ایمن کردن ساختمان‌ها گامی جدی برداریم.


وی افزود: شهرها دارای زیرساخت های حساس و مهمی هستند و بنابراین ارگان و سازمان های متولی با ورود به این مقوله باید برای افزایش ضریب ایمنی در شهرها چاره ای تدبیر کنند چرا که بروز بحران ها پیش بینی نشده هستند و باید استان را در برابر هر گونه حادثه مصون کنیم.


انتهای پیام / ه


دوره آموزشی پدافند غیرعامل شهری در سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار