اجرای طرح آپارتمان سبز در دزفول

طرح آموزشی آپارتمان سبز در دزفول با حضور مدیران ۱۰ بلوک آپارتمانی مهر شهر دزفول برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  فرهاد قلی نژاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول  گفت: محیط زیست بستر حیات و زندگی است و حفظ محیط زیست در جهت داشتن محیطی سالم و زندگی سالم ضروری است.

وی بیان داشت: که در راستای مشارکت بیشتر شهروندان و با توجه به ضرورت حفظ محیط زیست و نشاط و ارتباط بیشتر با طبیعت در زندگی­های آپارتمان ­نشینی، طرح آموزشی آپارتمان سبز که ایده­ای نو از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول است، برنامه­ریزی گردیده و با مشارکت مدیران ساختمان­ها اجرایی خواهد شد. در این طرح، ساکنین آپارتمانها آموزش­های لازم را در خصوص مسائلی چون تفکیک پسماندها، توسعه و مراقبت از فضای سبز، مصرف بهینه انرژی و ... را دریافت می­نمایند».

  خلاصه ه­ای از مسائل زیست محیطی توسط خانم حجاری – مسئول آموزش اداره حفاظت محیط زیست   دزفول- ارائه و کتاب های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان توزیع گردید. در ادامه، مدیران بلوکهای مسکونی مهرشهر به بیان مشکلات ودیدگاه های خود پرداختند.

شایان ذکر است ؛این طرح در فاز اول در 10 بلوک مسکونی مهر شهر به عنوان پایلوت آغاز گردیده و سپس در سایر سایت­های مسکونی نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار