ارسال دومین محموله کمک های مردمی سیستان و بلوچستان به مناطق زلزه زده

دومین محموله کمک های مردمی سیستان و بلوچستان در قالب 8 کامیون به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

ارسال دومین محموله کمک های مردمی سیستان و بلوچستان به مناطق زلزه زدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حاشیه ارسال کمک های مردمی این استان به مناطق زلزله زده غرب کشور در جمع خبرنگاران گفت: دومین محموله کمک های مردمی این استان در قالب 8 کامیون شامل پنج هزار و 880 تخته پتو، سه هزار و 33 جفت کفش، 2 کارتن لوازم بهداشتی، 2 هزار و 500 شل آب معدنی و لوازم گرمایشی به استان کرمانشاه ارسال شد.


رسول راشکی بیان کرد: نخستین محموله اهدایی سیستان و بلوچستان نیز هفته قبل از چابهار به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.


وی ادامه داد: این محموله شامل چهار هزار و 652 تخته پتو، 50 هزار قوطی کنسرو، 20 کارتن لوازم بهداشتی، 17 و نیم تن برنج و پنج و نیم تن قند و شکر بود که به مناطق زلزله زده غرب کشور از چابهار ارسال شد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین 500 میلیون ریال از طریق صندوق های این جمعیت برای مردم زلزله زده کرمانشاه جمع آوری شده است.


راشکی اظهار داشت: تعدادی از ادارات دولتی سیستان و بلوچستان یک روز از حقوق خودشان را به مردم زلزله زده غرب کشور اختصاص دادند.


وی بیان کرد: پلاستیک سنگری و کانکس از مهمترین نیازهای مردم زلزله زده غرب کشور است که از مردم نوعدوست سیستان و بلوچستان انتظار می رود در این زمینه کمک های نقدی و غیر نقدی خودشان را اختصاص دهند.

انتهای پیام/گ

ارسال کمک های مردمی سیستان وبلوچستان به مناطق زلزله زده غرب کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار