صباغیان‌بافقی در نطق میان دستور:

مسئولان باید پاسخگوی ساخت و سازهای بی‌کیفیت کرمانشاه باشند

نماینده مردم مهریز گفت: باید کسانی که مسکن مهر و بیمارستان تخریب شده کرمانشاه را ساختند، پاسخگوی این ساخت و ساز باشند.

نظارت جدی مجلس مشکلات جاری کشور را رفع می‌کند/ مسئولان باید پاسخگوی ساخت و سازهای بی‌کیفیت کرمانشاه باشندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا صباغیان‌بافقی نماینده مردم مهریز در نطق‌ میان‌دستور امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر مجلس تغییر و تحول پیدا کند، بالتبع تمامی دستگاه‌ها نیز تغییر می‌کنند.

وی افزود: بسیاری از مشکلات توسط مجلس رفع می‌شود، همچنین اگر نظارتی از سوی خانه ملت وجود نداشته باشد، مسائل و مشکلات بسیاری به وجود خواهد آمد.

صباغیان‌بافقی با اشاره به ارائه وام به کشاورزان در برنامه ششم توسعه تصریح کرد: متاسفانه در حال تدوین لایحه بودجه سال 97 هستیم، در حالیکه هنوز دولت اقدامی در این باره انجام نداده و مجلس نیز به نوعی فعالیت موثری در این زمینه نداشته است.

نماینده مردم مهریز همچنین درباره مشکل سپرده‌گذاران موسسات مالی غیرمجاز گفت: متاسفانه مردم در این مورد متحمل مشکلات بسیاری شدند، در حالیکه بانک مرکزی نظارت داشت و درست در زمانی که مردم اموال خود را از دست دادند، حکم رئیس بانک مرکزی تا 5 سال آینده تمدید شد.

وی اضافه کرد: زمانی که عملکرد مجلس ضعیف باشد، قوه مجریه و سایر دستگاه‌ها نیز عملکرد ضعیفی خواهند داشت.

صباغیان‌بافقی در ادامه با اشاره به زلزله اخیر استان کرمانشاه گفت: مردم متحمل آسیب‌های جانی و مالی شدند اما با آنها ابراز همدردی می‌کنیم، باید واقعیت را پذیرفت که تخریب واحدهای مسکن مهر آسیب‌هایی وارد کرده و مسئولان این امر باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم مهریز یادآور شد: متاسفانه در اکثر شهرهای کشورمان ساختمان‌هایی مشابه واحدهای مسکونی مهر وجود دارد که به دلیل عدم وجود نظارت با وقوع زلزله تخریب خواهند شد، از این رو برای تسکین مردم تعدادی از افراد را به زندان می‌اندازیم و مدتی بعد هم آنها را آزاد می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر مجلس شورای اسلامی بحث نظارت را به جدیت دنبال کند بسیاری از مشکلات جاری رفع خواهد شد.

صباغیان‌بافقی تصریح کرد: باید کسانی که مسکن مهر و بیمارستان تخریب شده کرمانشاه را ساختند، پاسخگوی این ساخت و ساز باشند، چرا که تعداد زیادی از هموطنان ما در اثر تخریب این ساختمان‌ها جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Spain
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
با مردم زلزله زده کرمانشاه همدردی می کنیم
آخرین اخبار