رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه:

اعطای تسهیلات به مشاغل خانگی در ابرکوه/ متقاضیان می توانند 200 میلیون ریال وام دریافت کنند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: هدف از افزایش تسهیلات تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، رونق کسب‌ و کارهای خانگی و ایجاد اشتغال و درآمد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ناصر زارع رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: متقاضیان ایجاد مشاغل خانگی در این شهرستان می توانند به جای 50 میلیون ریال ،200 میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند.

زارع امروز دوشنبه 29 آبان در حاشیه نشست کارشناسان اداره تعاون، جهاد کشاورزی و فرمانداری ابرکوه افزود: هدف از افزایش تسهیلات تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، رونق کسب‌ و کارهای خانگی و ایجاد اشتغال و درآمد است.

این مسئول یادآورشد : این اقدام برای جهت ‌دهی تسهیلات اشتغال به مشاغل زود بازده و دارای بازار مناسب و رسمیت بخشیدن به مشاغل کوچک و خانگی است.

وی ابراز امیدواری کرد که تسهیلات لازم برای ایجاد اشتغال پایدار در رشته هایی که متقاضی بیشتری دارد، جذب و هزینه شود.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح می ‌توان بخشی از مشکل افراد بیکار را با مشاغل خانگی رفع یا کاهش داد، اضافه کرد: متقاضیان مشاغل خانگی می‌ توانند با مراجعه به سامانهhttps://mkh.mcls.gov.ir برای دریافت تسهیلات 200میلیون ریالی ثبت نام کنند.

رئیس اداره تعاون ابرکوه تاکید کرد: امسال با پرداخت 6 میلیارد و 290 میلیون ریال از سوی شعبه صندوق کارآفرینی امید شهرستان و یک میلیارد ریال تسهیلات در بخش تعاون زمینه اشتغال 150 نفر فراهم شده است.

وی افزود: بیش از 500 کارگاه اقتصادی و واحد تولیدی در زمینه های خدماتی، صنعتی، معادن، تعاونی، کشاورزی و ساختمانی در شهرستان فعال است که زمینه فعالیت بیش از پنج هزار کارگر را فراهم کرده است.

مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ ی

تسهیلات برای  رونق کسب‌ و کارهای خانگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار