استاندار اصفهان:

حضور جوانان در میدان 8 سال دفاع مقدس گوشه‌ای از اثبات حقانیت شیعه بود

استاندار اصفهان گفت: حضور جوانان در میدان 8 سال دفاع مقدس نیز گوشه‌ای از اثبات حقانیت شیعه بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده  امروز در دیدار با خانواده شهید حججی در سخنان کوتاهی گفت: همان‌گونه که عاشورا و شهادت اباعبدالله(ع) و یارانش باعث اثبات حقانیت شیعه و اسلام شد، حضور جوانان در میدان 8 سال دفاع مقدس نیز گوشه‌ای از اثبات حقانیت شیعه بود.

وی که در مراسم تشییع این شهید مدافع حرم در تهران نیز حضور داشت با اشاره به برخی خاطرات دوران دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور نوجوانان و جوانانی بودیم که با التماس و خواهش، به جبهه آمده بودند و دارای چنان صفای روحی بودند که برای حضور در خط مقدم التماس می‌کردند.

مهرعلیزاده درباره حضور شهدای مدافع حرم نیز اظهار کرد: این شهدا با حضورشان در میدان دفاع از حرم بعد از 30 سال بار دیگر فضای جبهه‌های دفاع مقدس را تداعی کردند، آن‌هم در فضایی که یک‌طرف قساوت و سنگدلی استکبار جهانی و پرورش نیروهای داعش و در سوی دیگر نیروهای مخلص و جوانانی هم چون شهید حججی را به همراه داشت.

وی درباره مقام شهید حججی نیز افزود: همه شهدا چه در دوران دفاع مقدس و چه شهدای مدافع حرم عزیز هستند ولی در این میان برخی‌ها توفیق چند برابری به دست می‌آورند و یک ستاره می‌شوند.

 صبح امروز محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در دومین سفر شهرستانی خود و پیش از حضور در جلسه شورای اداری و بازدید از برخی پروژه‌های شهرستان با حضور در گلزار شهدای نجف‌آباد ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر سر مزار شهید حججی حضور یافت و به شهید مدافع حرم ادای احترام کرد.

 

انتهای پیام/م

 

خلوص مدافعان حرم دفاع مقدس دیگری در برابر قساوت استکبار جهانی رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.