استاندار بوشهر خبر داد:

خانه ریاضیات برازجان با مشارکت خیرین راه‌اندازی می‌شود

استاندار بوشهر از توسعه مراکز علمی در سطح استان با استفاده از مشارکت خیرین خبر داد و گفت: خانه ریاضیات برازجان با مشارکت خیرین استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

خانه ریاضیات برازجان با مشارکت خیرین راه‌اندازی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست با مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر با قدردانی از خدمات خیرین استان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: امیدواریم این گونه خدمات خیرین در بخش‌های مختلف در جامعه گسترش یابد.  خدماتی که خیرین انجام می‌دهند اقداماتی ماندگار است که باقیات و صالحاتی برای آنان محسوب می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه نگاه مثبت خیرین در حوزه تعلیم و تربیت و حتی درمان قابل تقدیر است، تصریح کرد: نسل جوان باید از رفتار و خدمات خیرین در بخش‌های مختلف الگو بگیرند و خدمات خیرین را گسترش دهند.

گراوند اظهار داشت: با توجه به برنامه خیرین مدرسه ساز برای ساخت پروژه‌های مختلف، استانداری بوشهر هم برای همکاری در اجرای این پروژه‌ها اعلام آمادگی می‌کند.  استانداری بوشهر، برای ساخت خانه ریاضیات در برازجان به صورت مشارکتی با خیرین آماده همکاری است.  خیرین همواره با حضور خود، نقش مهمی در اجرای پروژه‌های مدرسه‌سازی داشته اند و دستگاه‌های اجرایی هم همکاری لازم به خیرین داشته باشند.

انتهای پیام /پ

راه اندازی خانه ریاضیات برازجان با مشارکت خیرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.