اعزام دانش‌آموزان دختر از شهرستان کوثر به مناطق عملیاتی جنوب

۸۰ دانش‌آموز دختر از کوثر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ دوم پاسدار محرم پوررحمان فرمانده سپاه کوثر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان کوثر  اظهار داشت: 80 دانش‌آموز دختر از کوثر با دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند تا از نزدیک از یادمان‌های شهدا و دستاوردهای آنان بازدید کنند.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای ما از هر موضوع دیگری بیشتر حائز اهمیت است که به منظور تجدید میثاق با آرمان‌ها و اهداف شهدای والامقام در دستور کار قرار گرفته و برگزاری اردوهای راهیان نور به همین منظور در نظر گرفته شده که امیدواریم مورد توجه قرار گرفته و تحقق یابد.

فرمانده سپاه کوثر با اشاره به این که بسیج یک اصل و یک ارزش انقلابی است بیان کرد: نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن، تبیین اقتصاد مقاومتی، معرفی بسیج مبتکر و متفکر، انقلابی‌گری و پرداختن به ملزومات جهاد کبیر مشخص است چرا که این نیروی ارزشی و انقلابی توانسته در عرصه‌های متعدد با یاری‌رسانی به مردم در اهداف و آرمان‌های خود موثر عمل کند.

پوررحمان بیان کرد: اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط این قشر در هفته بسیج نیز از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه تسهیلات مناسبی برای راه‌اندازی واحدها و کارگاه‌هایی در مناطق روستایی این شهرستان انجام یافته است.

 

انتهای پیام/ع

اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در هفته بسیج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.