حضور مدیرکل ورزش در جلسه هماهنگی ستاد جمع آوری کمک های مردمی

مدیرکل ورزش و جوانان پس از بازدید از روند جمع آوری کمک های سازمان های مردم نهاد جوانان استان برای مردم زلزله زده کرمانشاه در جلسه هماهنگی این ستاد حضور یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی با حضور در این جلسه، در جریان آخرین اقدامات سازمان های مردم نهاد و روند جمع آوری کمک های مردمی که در قالب طرح همدلی "از کرمان تا کرمانشاه "در حال اجراست، قرار گرفت.

فهمیه افضلی، مسئول پشتیبانی ستاد جمع آوری کمک های مردمی سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه طرح همدلی "از کرمان تا کرمانشاه"، با هدف جمع آوری اقلام مورد نیاز زلزله زدگان استان کرمانشاه اعم از زیرانداز، پتو و بالش، پوشاک گرم، چادر مسافرتی، کفش و چکمه، پوشک بچه، شیرخشک، انواع کنسرو، خرما، آب معدنی، نان بسته بندی، بخاری برقی و ... توسط سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمان در حال اجراست، گفت: این طرح از روز چهارشنبه 24 آبان جاری در شهر کرمان آغاز شده است و تا پایان روز چهارشنبه یکم آذرماه ادامه دارد.

وی با ابراز خرسندی از استقبال خوب مردم کرمان در اجرای این طرح، از جمع آوری بیش از یک میلیارد و 700 میلیون ریال کمک غیرنقدی خبر داد و افزود: این کمک ها شامل ۲ هزار دست لباس، ۲۰۰ عدد پتو و زیرانداز، ۲۰ عدد چادر اسکان و کیسه خواب، ۱۰۰ کیلو نایلون(برای محافظت از چادر حین بارندگی)، 2 هزار بسته موادغذایی(کنسرو تن ماهی، بسته های صبحانه و ... ) و هزار و 100 بسته موادبهداشتی (پوشک بچه، مایع لباسشویی، مایع دستشویی، صابون و ...) است.

افضلی با اعلام اینکه این کار توسط سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمان انجام شده است، تصریح کرد: اولین بار در استان است که کاری به این عظمت و اینچنین منسجم  و هماهنگ توسط سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمان انجام می شود.

وی از ارسال کمک های مردمی شهرستان های شهربابک و بم نیز طی روزهای آتی خبر داد.

یادآور می شود: علاقه مندان به انجام کارهای خیر، تا روز چهارشنبه، یکم آذرماه فرصت دارند، کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به خانه جوانان استان کرمان، نبش بهمنیار 12 تحویل دهند.

انتهای پیام/ب

اجرای طرح همدلی "از کرمان تا کرمانشاه " در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار